Pagina's

31 oktober 2012

Halloween weerwolf look.

Het is vandaag Halloween! In Nederland wordt het niet echt gevierd, maar als nog wou ik wel een look maken voor als je bijvoorbeeld een Halloween feest hebt. 

Ik heb een weerwolf look gemaakt en ik heb gekozen voor een weerwolf, omdat je er heel erg in op kunt gaan en je kunt er veel mee variƫren. ik heb voor de look veel bruin en zwart tinten gebruikt.

Ik ben eerst begonnen met de donkerste kleur bruin die ik heb over het hele bewegend ooglid aan te brengen. dan blend je hem uit net tot onder je wenkbrauwbot. Daarna breng je een zwarte kleur aan boven je wimperrand. maak de lijn zo dik mogelijk en blend die ook uit.

Onder brenng je de zelfde kleuren aan op dezelfde manier. eerst de bruine, blenden, dan de zwarte en weer blenden. mijn wenkbrauwen heb ik met de donkere oogschaduw ingekleurd en dikker gemaakt voor een wat bozer effect.

Verder heb ik nog bronzer onder mijn jukbeenderen gedaan.

Mijn haar heb ik bovenop getoupeerd, daarna wat haarlak en volumemousse erin gedaan en daarna ben ik er nog met mijn handen doorheen gegaan voor een wat slodderig effect. Ik heb de voorste twee plukken van mijn haar vast gemaakt met een klemmetje achterop mijn hoofd. 

En dit is de look. Ik wou er ook nog bruine lenzen en weerwolf tanden bij doen, maar die kon ik niet vinden... dus dat is wel jammer.

Ik wens alle mensen die wel Halloween vieren een hele fijne Halloween.

-xXx- Nina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten