Pagina's

03 januari 2013

Shoplog Primark, Bristol, Zeeman, Kruitvat en Action.

Aan de titel kun je al zien dat ik de laatst tijd veel gewinkeld heb. De kerst is geweest en dat is er vaak heel veel uitverkoop overal. Ik ben laatst Voor de tweede keer naar de Primark geweest. ik had weer eens zin om erheen te gaan en mijn moeder wou het ook wel eens meemaken. we zijn naar de Primark in Almere gegaan. Toen we er kwamen was het nog niet zo heel erg druk voor Primark, maar als we een uurtje later waren gegaan hadden we in de dranghekken moeten staan. Dat hoefde gelukkig niet :).

Ik begin maar eerst met de kleding en sieraden, want daar heb ik het minste van. 

T-shirt met fotocamera €3,-
Jurkje met kant €11,-
4 broches van €5,- naar €2,-

Ik heb wel aardig wat make-up en nagel spullen gekocht. Heel veel van de make-up producten waren in de uitverkoop dus die kon ik zeker niet laten liggen.
Grote poeder kwast €1,50
Lipgloss palette en eye shadow palette €1,90
Coca Cola Vanille lipsmacker en lipgloss €3,-
Nailpolish remover €0,50
Kaviaar nailart set €3,50
Nail wraps €1,50

Verder had ik nog wat dingen meegenomen die ze alleen daar hebben en die ik nog niet ergens anders had gevonden.
Coffee cup €3,-
Haar donut €1,50 of €2,- (weet de prijs niet meer...)
Make-up remover doekjes €1,50 per 2

Na dat we bij de Primark waren geweest gingen we nog even langs bij de Bristol. De Bristol heeft altijd in de kerstvakantie een hele grote uitverkoop en daar wou ik ook nog even langs.
T-shirt met wolf €11,99
De witte laarzen €10,- 

De avgelopen week ben ik ook nog even de stad in geweest.

Bij de Kruitvat:
Allround concealer palette €3,95
Essence kiss care love lipbalm €1,39
Essence snow jam eyeshadow sorbet €1,99

Bij de Action:

 Max blush highlighter €0,98 per stuk
Max eyes gel eyeliner €1,-

Bij de Zeeman en Hema:
Doorzichtig chic jurkje €5,-
Pyjama broek €7,50

Van alle make-up en nagel producten komen reviews online. ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben :3

-xXx- Nina.



1 opmerking: